Olen pyrkinyt manaamaan tällä aavetarinalla esiin erään aatteen hengen,
joka ei saa suututtaa lukijoitani
sen enempää itseensä, toisiinsa, jouluun kuin minuunkaan.

Kummitelkoon se lempeästi heidän kotonaan,
älköön kukaan sitä karkottako.


Uskollinen ystävänne ja palvelijanne,

C.D.


Joulukuussa 1843.

keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Lahjasäkkiin

Jostakin kumman syystä löydän itseni aika usein lankahyllyjä ihmettelemässä.

Voisi luulla että olen suurempikin puikkojen heiluttaja, mutta täytyy tunnustaa että vaikka olen löytänyt mitä ja tahansa ihanaa kudottavaa, olen äärettömän laiska edes aloittamaan. Viimeksi ihastuin kaupassa 7 veljestä polkka lankaan. 

SeiskaVeikkaa on ihana kutoa joten pakkohan tuo oli ostaa. 

Suureksi yllätyksekseni sukat valmistuivat aika nopeasti ja vieläpä kaksin kappalein. Kaipa joulupukki sitten saa jotakin konttiinsa. Onneksi partiolainen ei seuraa äidin blogia!

Minä kun harrastin noita puutöitä koulussa joudun edelleen turvautumaan Novitan ohjeisiin tässä kutomisessa. Suosittelen niitä jos joku asia on epäselvä, ne ovat nimittäin äärettömäsn selvät ja helposti ymmärrettävät! Kuvassa olevat sukat on tehty 48 silmukalla. Toivottavasti saaja pitää niistä, minä ainakin ihastuin. Ja nyt on seuraava projekti työn alla. Joulu on tulossa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...